Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Frituur Baronneke. Meer weten? Ontdek meer
Lilly
13 jun 2026 om 21:28
De frietjes waren precies al eens gebakken geweest . Ze waren taai en droog ! We hebben ze weg gegooid! Het is niet meer het Baronneke van vroeger . Jammer
Robbe
9 jun 2026 om 13:05
Bickyburger had geen saus
Aniet
5 jun 2026 om 20:36
Het was heerlijk! maar friet was veel te veel. we hadden met 1 portie makkelijk met 2 pers kunnen eten!
Kim
5 jun 2026 om 20:16
Stoversaus niet geleverd
nancy
8 mei 2026 om 21:01
Lekkere frietjes, alles goed warm
Justine
26 apr 2026 om 21:51
Bestelling 100 euro. Frieten als karton. Vlees te licht gebakken. Stoofvleessaus ronduit slecht.
nills
27 mrt 2026 om 17:53
eten is ijskoud geleverd