FRITUUR BARONNEKE

Recentebeoordeling


4 sterren uit 157 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Frituur Baronneke. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 21:28 De frietjes waren precies al eens gebakken geweest . Ze waren taai en droog ! We hebben ze weg gegooid! Het is niet meer het Baronneke van vroeger . Jammer
9 jun 2026 om 13:05 Bickyburger had geen saus
5 jun 2026 om 20:36 Het was heerlijk! maar friet was veel te veel. we hadden met 1 portie makkelijk met 2 pers kunnen eten!
5 jun 2026 om 20:16 Stoversaus niet geleverd
8 mei 2026 om 21:01 Lekkere frietjes, alles goed warm
26 apr 2026 om 21:51 Bestelling 100 euro. Frieten als karton. Vlees te licht gebakken. Stoofvleessaus ronduit slecht.
27 mrt 2026 om 17:53 eten is ijskoud geleverd